گروه صنایع برودتی وحید در لیست تامین کنندگان تجیزات «طرح کهاب» قرار گرفت

 

بنابر اعلام شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران، گروه صنایع برودتی وحید با بیش از 45 سال سابقه در عرصه صنایع برودتی ، با تولید دستگاه پالایشگر بخار بنزین (VRS) در لیست تامین کنندگان تجهیزات طرح کهاب قرار گرفت.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایرن در آخرین بروزرسانی جدول شرکت های تامین کننده VRS(دستگاه بازیافت بخار بنزین در جایگاه ها) گروه صنایع برودتی وحید، با نشان تجاری صابکول ( SABCOOL) را نیز به مناطق و جایگاه داران سراسر کشور معرفی نموده است.

گروه دانش بیان صنایع برودتی وحید در راستای تحقق ارزش های زیست محیطی و مسئولیت اجتماعی خود در زمینه حفظ محیط زیست، دستگاه VRS  خود را با برندSABCOOL   پس از اخذ تاییدیه های مجاز از «شرکت آزمایشگاه صنایع انرژی کشور» ( E.P.I.L) و تاییدیه «شرکت ملی پخش فراورده های نفتی کشور» با تکیه برتوان تولیدی خود، با روش تبرید مستقیم و غیر مستقیم طراحی و تولید نموده و با بالاترین کیفیت لازم به جایگاه های عرضه سوخت ارائه خواهد کرد.

گفتنی است طرح کهاب با هدف کاهش ، هدایت ، انتقال و بازیافت بخارات بنزین در جایگاه ها و انبارهای سوخت اجرا می شود و با جلوگیری از انتشار بخار بنزین در هوا، ضمن کمک به حفظ محیط زیست و جلوگیری از انتشار آلاینده ها با جلوگیری از هدر رفت بنزین  در رشد اقتصادی کشور نیز موثر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و طراحی سردخانه